low carb omlet
Przepisy, Slider, Śniadania

Low carb omlet, który ma 45 gram białka

Co powinniście zjeść na śniadanie, aby posiłek był szybki, zdrowy i pełnowartościowy? Spróbuj mojego przepisu na low carb omlet. Potrzebujesz tylko 5 składników.

Low carb omlet – 45 gram białka

Dzisiejsza propozycja śniadania idealnie wpasuję się w dietę u osoby, która stosuje, bądź chciałyby sprawdzić dietę ketogeniczną. Omlet ten, to jedno z moich kilku ulubionych propozycji na śniadanie. Robi się go naprawdę bardzo szybko. Do przyrządzenia go potrzeba będzie Ci 5 produktów. Na pewno każdy z Was ma je wszystkie w lodówce. Jedynym problemem może być białko WPC. To nic innego jak koncentrat białka serwatkowego, który wykorzystuję się, aby wzbogacić posiłek o dodatkowe gramy białka oraz nadać daniu odpowiedni smak. Natomiast, jeżeli z jakiś przyczyn jesteś przeciwny, aby spożywać WPC, a chciałbyś mieć w posiłku trochę więcej białka, to można użyć twarogu. Należy jednak pamiętać, aby wliczyć go w makroskładniki.

Low carb omlet – Składniki

3 jajka
30 gram masła orzechowego
30 gram białka WPC (smak wybierzcie sami)
2 gram kruszonych migdałów
kiwi

Makroskładniki

Kalorie: 434
Białko: 45
Węglowodany: 15
Tłuszcze: 21,5

Przygotowanie

Białko ubij na sztywna masę, za pomocą widelca żółtko i masło orzechowe połącz w gładką masę. Wrzuć połączona masę do białka i powoli połącz te składniki. Całość piecz na wolnym ogniu z dwóch stron. Gotowy omlet udekoruj masłem orzechowym, migdałami i owocami!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.