Fit deser jednoporcjowy
Desery, Przepisy, Slider

Fit deser jednoporcjowy – kinder country

Fit deser jednoporcjowy – kindercountry. Ten deser został zjedzony przeze mnie w mgnieniu oka. Idealne połączenie masy waniliowej z czekoladową. Potrzebne będzie Ci tylko kilka składników, aby go przygotować.

Fit deser jednoporcjowy – kinder country

Nie potrafię się oprzeć słodkiemu, często robię różne desery, które można określić mianem 'fit’. Najpierw był fit bounty, który zawiera tylko 227 kcal, natomiast dzisiaj chciałbym Wam zaproponować fit deser jednoporcjowy – kinder country. Zrobienie go jest naprawdę proste, ponieważ potrzeba tylko 5 składników i nie wymaga dużo czasu.

Co więcej, 100 gram tego przysmaku zawiera tylko 100 kcal. Moja wersja bazuje głównie na proteinowych puddingach, które są ogólnodostępne w supermarketach. Drugim produktem jest quark (zamiast quarka możecie do jego zrobienia wykorzystać twaróg, bądź jogurt skyr). Idealnie sprawdzi się jako drugie śniadanie lub zdrowy deser, który zastąpi Wam jakiegoś batonika, czy inna słodycz.

Fit deser jednoporcjowy

Fit deser jednoporcjowy – składniki

200g puddingu proteinowego – czekoladowego
200g puddingu proteinowego – waniliowego
250g jogurtu typu quark (może być również jogurt skyr lub twaróg
30g żelatyny
10g kakao (opcjonalnie)
20g kangusków

Makroskładniki

Kcal: 712
Białko: 85
Węglowodany: 70
Tłuszcze: 9

Przygotowanie

Pierwsze co potrzebujesz to przygotuj sobie 2 miseczki, w których rozpuścisz z wodą po 15g żelatyny. Następnie po rozpuszczeniu żelatyny dodaj do każdego naczynia po 125g quarka oraz do jednej miski pudding czekoladowy, a do drugiej pudding waniliowy. Umieszczone składniki w naczyniach zblenduj na gładką masę. Do czekoladowej masy dodaj 10g kakao (opcjonalnie). Obie masy wyłóż do jednego naczynia. Wybór należy do Ciebie, od której zaczniesz. W ostatnim kroku udekoruj deser kanguskami. Całość wsadź do lodówki na około godzinę.

Pisząc ten post zastanawiałem się czy gramatura składników będzie dobra dla każdej osoby. Jeżeli uważasz, że nie jesteś w stanie zjeść tak dużego deseru za jednym razem to masz dwie opcje. Pierwszą z nich jest przedzielenie go na pół i zjedzenie jednej części rano, a drugiej wieczorem. Natomiast drugą moją propozycją jest podzielenie gramatury wszystkich składników na 2 i zjedzenie deseru za jednym razem. Ja wybrałem tę pierwszą opcję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.